«Гаряча лінія» Львівської області - 112

Гаряча лінія Львівської області – механізм для взаємодії обласного керівництва з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з урахуванням громадської думки.
Звернення приймаються фахівцями Львівського обласного контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади та місцевого самоврядування Львівської області відповідно до компетенції,  для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.

«Гаряча лінія» Львівської області
112 
працює цілодобово.

Дзвінки на «гарячу лінію» 112 з мереж фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.